Firenza, Italija

Kategorija: Mobilnost Objavljeno: Ponedjeljak, 01 Studeni 2021 Napisao/la Marina Lisica
U sklopu Erasmus+ projekta naše škole pod nazivom Bridging the gap sudjelovala sam na tečaju Happy Schools: Positive Education for Well-Being and Life Skills Developments u Firenci u trajanju od 25.10. - 30.10. 2021.
  
1. dan
Predstavljanje i upoznavanje. Uz izgovor našeg imena morali smo napraviti i gestu kako se trenutno osjećamo i zatim smo morali ime i gestu svake osobe tako da svi lakše zapamtimo kako se tko zove. Zaista je pomoglo, ujednom je bilo i jako smiješno i zabavno. Koncentrirali smo se na pravilno disanje i na to kako učionicu napraviti sigurnim mjestom gdje se učenici dobro osjećaju.
Predavačica Susan Gagliano nam je predstavila model sreće i psihološkog blagostanja pod nazivom PERMA od psihologa Martina Selingmana prema kojem smo radili narednih dana.
2. dan
Objašnjenje termina pozitivna psihologija i emocionalna inteligencija. Raspravljali smo o problemima s kojima se susrećemo u učionicama, bili smo podijeleni u grupe i tražili smo moguća riješenja. Dobili smo zadatak da tijekom narednih dana uslikamo pet fotografija koje su u nama izazvali emocije prema PERMA modelu.
3.dan
Jutarnja meditacija, objašnjenje termina mindfulness, praktične vježbe. Vježbali smo kako poboljšati naš pristup, komunikaciju i suradnju. Radili smo u manjim grupicama ili u parovima. Raspravljali smo o jednoj fotografiji. Bilo je zanimljivo kako je svatko od nas imao drugačiju perspektivu i kako je jedna slika izazvala u svakom od nas potpuno drugačije emocije. Naučili smo kako takvu vrstu dijaloga primjeniti u učionici da učenike uključimo u raspravu i potaknemo zanimanje za nastavnu temu u njima.
4. dan
Danas smo obradili termine flow i engagment (angažman). Stanje flow je stanje protoka gdje bez napora ostvarujemo iznimne rezultate, a da pritom imamo osjećaj da vrijeme sporo prolazi. Opet smo si pokazivali praktične primjere, metode i igre kako postignuti takvo stanje u učionici. Raspravljali smo i dobrostanju nastavnika, kako je bitno za nas pronaći balans jer ako ga nemamo u sebi, ne možemo ga dati ni našim učenicima.
5. dan
Igrali smo igru Potraga za blagom. Bili smo podijeleni u tri grupe. Dobili smo četiri zadataka na različitim lokacijama u gradu. Na primjer morali smo imitirati kipove na trgu Piazza dalla Signoria ili snimiti video s lokalnim stanovnikom koji je trebao objasniti zašto je Firenca tako lijepa. Igra je bila jako zabavna i puno smo se nasmijali. Svoje doživljaje smo si prepričali uz cappuccino u blizini katedrale.
Vratili smo se u učionicu gdje smo prezentirali naših 5 fotografija i dobile smo certifikate.
Naša mentorica Susan Gagliano je bila zaista jako zanimljiva, inspirativna i napunila nas je pozitivnom energijom.
6. dan
Zajednički izlet na kojem smo upoznali i okusili ljepote Toskane. Posjetili smo gradove Pisu, San Gimignano i Sienu. Kušali smo tradicionalne proizvode i poznato vino Chianti. Svi smo bili oduševljeni, ali istovremeno tužni jer je naš tečaj završio. Stvorili smo nova prijateljstva i nadamo se da ćemo se u budućnosti opet sresti.
Kristyna Rygolova, učiteljica Češkog jezika
 
Hitovi: 179

Ustanove

Školsko zvono

Korisne poveznice