Filmska radionica
Voditelj Udruge za audiovizualnu umjetnost Jedina solucija, redatelj Luka Klapan, je u prvom polugodištu održao izlaganje o oblicima filmskog zapisa učenicima od 6. do 8. razreda.
Suradnja sa Udrugom nastavila se za vrijeme drugog dijela zimskih praznika od 20.- 24. veljače. u našoj školi kada je održana zimska filmska radionica Od ideje do filma u sklopu programa za darovite učenike od 5.do 7.razreda.
Diferencijacija
Preferencije učenja vrlo se razlikuju među učenicima, stoga je diferencijacija preduvjet učinkovita učenja, ali i postizanja optimalnoga razvoja i samoostvarenja. Primjena diferencijacije u nastavi, uz uvažavanje individualnih karakteristika učenika, možemo nazvati adaptivnom nastavom. Kod primjene diferenciranog rada nastavnik mora biti upoznat s individualnim sposobnostima učenika, razinom njihova predznanja te mora raspolagati individualnim razvojnim strategijama, kako bi za svakog učenika posebice mogao planirati sustave zadataka uz odgovarajuću motivacijsku razinu, kompleksnost nastavnih sadržaja, procesa i rezultata. Temelji su diferencijacije sljedeći: imati potrebna predznanja za obradu i primjenu novih znanja, imati određenu razinu operativnih sposobnosti, motivacije za učenje; postojanje preduvjeta za samostalni rad učenika; razvijenost u području suradnje, društvene karakteristike učenika itd.
Priprema za pismenu zadaću iz Matematike
Inkluzija na Večeri Matematike
Bridging the Gap predstavljen na STEM webinaru
Predstavljanje Erasmus+ programa Bridging the gap na webinaru STEM i eTwining projekti