Diferencijacija
Preferencije učenja vrlo se razlikuju među učenicima, stoga je diferencijacija preduvjet učinkovita učenja, ali i postizanja optimalnoga razvoja i samoostvarenja. Primjena diferencijacije u nastavi, uz uvažavanje individualnih karakteristika učenika, možemo nazvati adaptivnom nastavom. Kod primjene diferenciranog rada nastavnik mora biti upoznat s individualnim sposobnostima učenika, razinom njihova predznanja te mora raspolagati individualnim razvojnim strategijama, kako bi za svakog učenika posebice mogao planirati sustave zadataka uz odgovarajuću motivacijsku razinu, kompleksnost nastavnih sadržaja, procesa i rezultata. Temelji su diferencijacije sljedeći: imati potrebna predznanja za obradu i primjenu novih znanja, imati određenu razinu operativnih sposobnosti, motivacije za učenje; postojanje preduvjeta za samostalni rad učenika; razvijenost u području suradnje, društvene karakteristike učenika itd.
Priprema za pismenu zadaću iz Matematike
Hitovi: 246