Diferencijacija
Preferencije učenja vrlo se razlikuju među učenicima, stoga je diferencijacija preduvjet učinkovita učenja, ali i postizanja optimalnoga razvoja i samoostvarenja. Primjena diferencijacije u nastavi, uz uvažavanje individualnih karakteristika učenika, možemo nazvati adaptivnom nastavom. Kod primjene diferenciranog rada nastavnik mora biti upoznat s individualnim sposobnostima učenika, razinom njihova predznanja te mora raspolagati individualnim razvojnim strategijama, kako bi za svakog učenika posebice mogao planirati sustave zadataka uz odgovarajuću motivacijsku razinu, kompleksnost nastavnih sadržaja, procesa i rezultata. Temelji su diferencijacije sljedeći: imati potrebna predznanja za obradu i primjenu novih znanja, imati određenu razinu operativnih sposobnosti, motivacije za učenje; postojanje preduvjeta za samostalni rad učenika; razvijenost u području suradnje, društvene karakteristike učenika itd.
Priprema za pismenu zadaću iz Matematike
Inkluzija na Večeri Matematike
Bridging the Gap predstavljen na STEM webinaru
Predstavljanje Erasmus+ programa Bridging the gap na webinaru STEM i eTwining projekti
Ukrajinske basne na satu Hrvatskog jezika
Kao dio diseminacije Erasmus+ projekta Bridging the gap u 6.a razredu učenica iz Ukrajine Veronika Kosyk održala je predavanje na temu Ukrajinske basne na satu Hrvatskoga jezika. Učenici su imali priliku čuti basnu Vuk i janje, Ivana Andrejeviča Krilova, na ukrajinskom jeziku koju je prevela na hrvatski jezik kojim je prilično dobro ovladala od svojeg dolaska u Hrvatsku.