Matematički ožujak u našoj školi
Cijeli je mjesec ožujak bio prepun matematičkih aktivnosti.
- ožujka 2023. u OŠ Sukošan održano je Županijsko natjecanje iz Matematike. Nakon revizije Tome Sikirić, učenik 8. razreda je osvojio 2. mjesto, Lara Fuzul učenica 6.razreda 3.mjesto, Lucija Fuzul učenica 8.razreda 5. mjesto, Martin Vujević učenik 7. razreda 6. mjesto i Natali Vuica, učenica 7. razreda 19 mjesto. Njihovi mentori su učitelji matematike Monika Peša i Mario Koritnik.
- ožujka 2023. obilježen je Dana žena i Dana žena u znanosti
mART 2023
Učenici i učitelji naše škole uključili su se u međunarodni eTwinning projekt „Matematika kroz strip i karikaturu“. Do sada je pristiglo preko 50 radova naših učenika od 4. do 8. razreda. Svi su obavljeni na platformi projekta. Našem školskom timu mentora predvođenom učiteljima matematike Mariom Koritnikom i Monikom Peša pridružile su se i učiteljice razredne nastave Dijana Budiša i Ivana Mišković, knjižničarka Marijana Pavić i učiteljica hrvatskog jezika Ivana Kero. Savjete će tražiti i od stručnjakinje, učiteljice likovne kulture Miljane Ćavar Radić. Pred njima je uskoro težak zadatak - morat će izabrati najbolje radove koji će predstaviti našu škole na završnom natjecanju stripova i karikatura.
Dan dječje knjige
Međunarodni dan dječje knjige koji se svake godine obilježava 2. travnja u sjećanje na rođendan Hansa Christiana Andersena obilježili smo raznim aktivnostima posvećenima knjizi i čitanju.
Od ideje do filma
Pogledajte video naših učenika https://www.youtube.com/watch?v=tYxf6jpG-AU&feature=youtu.be
Radionica Uvod u programiranje (Py
Informatička radionica za darovite učenike 3.a i 3.b razreda je održana 29.3.2023. u vremenu od 11:50 do 13:00 h.
Neposredno nakon što su učenici na satovima matematike završili s obradom teme vezane za geometrijske likove, učiteljica informatike Nataša Magdalenić, odradila je s njima tu temu na radionici u čijem je fokusu bilo programiranje. Učenici su saznali kako postoji programski jezik Python, alat u kojem se mogu pisati programi na osnovu kojih će računalo crtati one iste likove koje su oni crtali olovkom, ravnalom i šestarom na papiru. Međutim, da bi računalo to moglo, učenici trebaju napisati program, a da bi znali napisati program, trebaju znati određene naredbe.